Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran’ın da katılımıyla düzenlenen toplantıda konuşan Ankara Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Bora Hızal, konuşmasında, markalaşma için reklam şirketlerinin farklı sektörlere yönelik çalışmalar yürütmesi gerektiğini kaydetti. Hızal, “Ankara’nın yeni markalarının start-uplardan çıkacağını öngörüyoruz ve bu girişimlerin büyümesi için doğru marka iletişimi hizmetleriyle buluşturmayı amaçlıyoruz” dedi.
İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK ÇALIŞMA
ATO, ARD ve Ankara’daki Teknokentlerin ortak çalışmasıyla Başkent’teki marka ekosisteminin geliştirilebileceğini ifade eden Hızal, markalaşma konusunda ekonomik kaynağın bankaların vereceği “marka kredisi” ile sağlanabileceğini söyledi. Hızal, İletişim Fakültelerinde eğitim alan gençlerin, reklamın önemini kavrayarak iş hayatında reklam veren olabilmesi için de çalışmalar yapılabileceğini ifade etti.