COVİD
COVİD

Ataşehir Kaymakamlığı Vefa Sosyal Destek Grubu Kuruldu! İşte tam ayrıntılar

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Ataşehir Kaymakamlığı Vefa Sosyal Destek Grubu Kuruldu! İşte tam ayrıntılar
Evde Kal Ataşhir
Ataşehir Kaymakamlığından yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 65 yaş ve üstü kişiler ile bazı kronik rahatsızlıklara sahip vatandaşların sokağa çıkmalarının sınırlandırılmasının ardından, bu kişilerin tespit edilerek gerekli yardımların yapılacağı bildirildi.
KORONAVİRÜS

Ataşehir Kaymakamlığı yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 65 yaş ve üstü kişiler ile bazı kronik rahatsızlıklara sahip vatandaşların sokağa çıkmalarının sınırlandırılmasının ardından, bu kişilerin tespit edilerek gerekli yardımların yapılacağı bildirildi. Bu kapsamda Vefa Sosyal Destek Grubu oluşturuldu.

Tek başına yaşayan ve ihtiyaçlarını karşılayacak yakını bulunmayan, 65 yaş üstü ile kronik rahatsızlığı olan vatandaşlar için Ataşehir Kaymakamlığı Vefa iletişim Merkezi iletişim bilgileri ise 0538 695 94 95 ve 0216 577 27 10 olarak açıklandı.

Ataşehir Kaymakamlığından yapılan açıklamada, Sağlık Bakanlığı ve Bilim Kurulunun tavsiyeleri doğrultusunda İl İdaresi Kanunu'nun 11/C maddesi uyarınca, 21 Mart saat 24.00'den sonra 65 yaş ve üstü kişiler ile kronik rahatsızlıklara sahip vatandaşların ikametlerinden dışarı çıkmalarının sınırlandırıldığı anımsatıldı.

Vefa Sosyal Destek Grupları nasıl çalışacak
Ataşehir İlçesinde oluşturulan Vefa Sosyal Destek Grubu ile 65 yaş veya kronik hastalığı olanların sağlık başta olmak üzere tüm temel zaruri ihtiyaçlarının Emniyet Müdürlüğü, yerel yönetimler, Ataşehir'de bulunan Kamu görevlileri(memurlar), belediye personelleri, müftülük personelleri, sosyal yardım vakfı, sosyal hizmetleri müdürlüğü, Afad, Kızılay görevlileri aracılığıyla karşılanacağı vurgulanan açıklamada, söz konusu vatandaşların ihtiyaçlarını 112 - 155 - 156 acil çağrı merkezi üzerinden bildirebilecekleri ifade edildi. Vefa Sosyal Destek Grupları gelen çağrılar üzerine evlerinden çıkamayan grupta olan vatandaşların ihtiyaçlarını iletmeye başladı.

İBB Beyaz Masa'da vatandaşların taleplerini 153 No'lu hat üzerinden karşılayacağını belirtti. 

Anahtar Kelimeler:
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Orman zararlılarıyla mücadele için geçen yıl 7,7 milyon lira harcandı Önceki Haber

Orman zararlılarıyla mücadele için geçen...

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından fabrikalara Kovid19 uyarılarıSonraki Haber

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından fabrik...

Haber Yorumları

  • Veli Cansiz01-04-2020 13:51

    Birde ulasabilsek size surekli mesgul

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!